magazin

Brit címlapra került a Duna Aszfalt

A londoni központú lap egy terjedelmes cikket is szánt a magyar cég kivitelezésében zajló fejlesztésre.
2024.04.20. 15:27 Olvasási idő: 3 perc

Mészáros megelőzte Felcsutit – ezek a legértékesebb magyar családi cégek

Két év után újra a Mészáros csoport lett a legsikeresebb magyar családi vállalkozás.
2023.08.30. 11:45 Olvasási idő: 2 perc

Komoly változást vezetett be a Rossmann, eltűnt az akciós újságuk nagy része

2,3 millióról 350 ezerre olvadt a példányszám, hogy ezzel is papírt spóroljanak meg.
2022.06.01. 13:08 Olvasási idő: 4 perc

30 ezer példányos ingyenes magazint indít Ferihegy

Új magazint indít a Budapest Airport. A „travelAIR” címmel, negyedévente megjelenő lap koncepcióját a repülőtér kereskedelmi és légiközlekedési partnereinek, valamint a szakmai sajtó képviselőinek 2011. november 9-én mutatja be a Budapest Airport és a Silver Kiadó Kft.
2011.11.07. 10:29 Olvasási idő: 0 perc

A Top Gear marad - Így karcsúsít a BBC

Egy 121 millió fontos megállapodás keretében megválik magazinüzletágától a BBC Worldwide, a médiacsoport ezentúl inkább a videotartalmaira és digitális szolgáltatásaira koncentrál.
2011.08.22. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Naponta öt órát töltenek a képernyő előtt a tizenévesek

Tíz év alatt tizenhatszorosára nőtt azon fiatalok száma, akik naponta interneteznek. A szélesedő kínálat és az újabb platformok használatának eredményeként ma már naponta 4,9 órát töltenek el a különböző képernyők előtt a 15-19 évesek. A rádió és a magazinok fogyasztása pedig lassú csökkenést mutat körükben – derül ki a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának elemzéséből.
2010.10.26. 10:39 Olvasási idő: 0 perc

A Reader's Digest a legnagyobb vesztes

Az Egyesült Államokban az elmúlt két évben felgyorsult a magazinok piacának zsugorodása, tudósít a Financial Times. A tapasztalatok alapján kezdenek visszatérni a hirdetők a nyomtatott sajtó nyújtotta lehetőségekhez. A fogyasztók pedig a magazinokról egyre inkább a folyóiratokra térnek át.
2010.08.10. 15:31 Olvasási idő: 0 perc

Ingyenes zenei magazin indul

Kéthavonta megjelenő ingyenes zenei magazin indul New Noise néven. Az EMG-vel való együttműködéstől erősebb médiajelenlétet várnak - számolt be a kreativ.hu.
2010.04.06. 11:56 Olvasási idő: 0 perc

Még borúlátók a médiapiac vezető szakemberei

Magyar Médiaindex néven új kutatássorozatot indított a Marketing&Média és az Ipsos. Az első negyedéves felmérés során a megkérdezettek 60 százaléka vélekedett úgy, hogy az országos földi sugárzású csatornák reklámbevétele csökken, s mindössze 5 százalék látja reálisnak a növekedést.
2010.02.25. 14:11 Olvasási idő: 0 perc

Jönnek a reklámforintok? Netes és tévés optimizmus

Médiapiaci felsővezetők összegezték várakozásaikat a reklámpiac alakulásáról. A legnagyobb optimizmus az internettel és a televízióval kapcsolatban tapasztalható. Az igazi vízválasztó 2010-ben érkezik el.
2009.10.12. 13:18 Olvasási idő: 0 perc